2.10.06

revistes

Il·lusionada, vaig sortir a comprar una revista, després de rebre un correu electrònicdient que hi sortia una entrevista molt interessant a Ángeles Hinojosa, i una altra a Casilda Rodrigáñez.

La sorpresa, va ser majúscula. No era una d'aquestes revistes de creixement personal, psicologia o cultural... es tractava d'una revista de moda, bellesa... entre grapats de fotografies de vestits que no baixaven dels dos-cents o tres-cents euros, entre reportatges dels millors estilistes de moda del món... allà, hi havia no només aquell parell d'entrevistes que jo buscava, sinó també un article de la Laura Gutman i un de'n Carlos González!!

La meva primera reacció va ser de sorpresa i una mica d'estranyesa. Al cap de dos segons em vaig alegrar. Molt. Aquesta revista no va pas dirigida a un públic que ja té una certa inquetud per aquests temes. Més aviat es tracta d'un públic segurament molt jove, independent, superficial m'atreviria a dir... per això em va alegrar: segur que alguna d'aquestes persones, que no es plantejava res sobre educació infantil... llegirà l'article i xas! un bri de consciència. I ja sabeu, un bri de consciència, fàcilment brota i mica a mica...

Tinc ganes de felicitar a l'editor de la revista, per aquesta iniciativa. Atrevir-se a fer coses així és un regal per la societat. Esperem que la llavor fructifiqui.