24.8.06

mooncup

Fa ja més d'un any i mig que utilitzo aquest dispositiu els dies de la menstruació, i he de dir que ha estat un dels millors descobriments de recursos femenins! Cal dir que des de llavors, m'he oblidat completament dels tampons. És més... em costaria tornar-hi.

Mooncup és per mi la millor alternativa ecològica i natural a les tradicionals compreses i tampons de cel·lulosa. Està feta de silicona mèdica, o sigui que no provoca reaccions al·lèrgiques, i utilitzant-la no hi ha pèrdues ni olors, ja que s'adapta de forma perfecta a les parets vaginals.
És reutilitzable, fàcil de netejar i respectuosa amb el medi ambient i amb el propi cos. Per les seves característiques, permet que la paret vaginal faci les seves funcions de neteja i protecció sense interferències: no altera les defenses naturals ni deixa fibres. És realment còmoda, permet fer qualsevol activitat i fins i tot cal dir que és una opció econòmica!

La veritat, no entenc com podent tenir estris que fan la vida molt més fàcil, no siguin coneguts. Només em cal recordar les cares que han posat algunes amigues a l'explicar-ho, o pensar en els recel que tenia jo mateixa, fins que em vaig "atrevir" a provar!